Om CallMark
Hos CallMark sætter vi en ære i at levere den bedst mulige data til vores kunder. Vi sætter os grundigt ind i jeres forretning, produkt og målgruppe. På den måde kan vi skabe resultater, der bidrager til flere kundekontakter, møder og værdifuld viden om jeres kunder. Vi har bred erfaring med kunder indenfor bank, forsikring, pension, IT- og service samt facility management.
Vores medarbejdere har mange års erfaring, og de leverer kvalitet – hver gang. Teamet har bred brancheerfaring og forstår at tale med beslutningstagere, så vi sikrer en ligeværdig dialog. Tyngden i vores team gør det muligt for os at kommunikere seriøst med jeres potentielle kunder og stille de rigtige spørgsmål til de rette personer, så I får de bedst mulige resultater.
Vi er en kilde til vækst og viden for vores kunder.
Det er vi, fordi vi:
- Lægger stor vægt på det indledende arbejde, hvor vi gør os ekstremt umage med at forstå og sætte os grundigt ind i din forretning, dit produkt og din målgruppe
- Rapporterer og holder løbende statusmøder, hvor vi styrer yderligere ind på at levere høj kvalitet og stor værdi
- Lever op til jeres forventninger og skaber resultater, der bidrager til flere og bedre kundekontakter, møder og værdifuld viden om jeres kunder
Få et tilbud
Sådan arbejder vi
Vi sætter os grundigt ind i jeres forretning, produkt og målgruppe. På den måde kan vi skabe resultater, der bidrager til flere kundekontakter, møder og værdifuld viden om jeres kunder.
I CallMark har vi medarbejdere, der er:
- Modne og afbalancerede og med en gennemsnitsalder på 48 år
- Erfarne og med stort branchekendskab
- Veltalende, udadvendte og intelligente med solid forståelse for salgspsykologi
Alle vores medarbejdere bliver løbende salgstrænet og coachet, så de kan levere optimale resultater og bidrage til at skabe resultater for jeres forretning.